8/9/07

Comença el cole... i el material escolar... ES REVOLUCIONA!!!

Si, si, les gomes ara es neguen a esborrar res, ara es dediquen a escalar.



What!!!??? tu macullones no? dons no, nomes ho faig veure, pero es que he trobat un joc digne de un article... ¡¡¡brutal!!!

El joc va de que, ets una goma de esborrar, i estas dins del tetris (OMG!!! xD) i as de arribar com mes a dalt possible, perque? perque esta pujant la marea (si si, a el tetris) i com mes a dalt mes agunataras viu.


Es el joc mes simple i entretingut que hi ha, vaia bots que fot la gometa!!! el meu record son els 520 metres. UNA PUTA GOMA!!! i es pot saber quina especie de tetris fan servir!!!??? deu meu...

Peroooo a vegades aquest joc es la andele oso personificat, mireu que passa!!!



QUE ET PUDREIXIS A L'INFERN HIJO DE MORDOR! A MI NO EM DEIXES ATRAPAT, QUE JUGU COMBO! CUIDADO!!





ARGGGG!!!

Com mola el joc, hi estic viciat!!!

Ara jugu una partida i us u explico...

Ueeee no es un record pero es igual, esta molt be!



Bueno, em vaig despedint, tinc una cosa molt inportant a fer, un altre article, molt mes currat i mes interessant:
SUPER SMASH BROS MELEE, la seva vida entre emuladors, i despres un de el millor jugador del mon, Super Doodle Man, pero aquest un altre dia, que me le de currar perque quedi monu, encara que per monu aquest:



x3, i aqui la direccio del joc






Com sempre sou un public exelent, fantastic, millor encara, fantabuloso