22/10/07

Estils de musica

Des de sempre, hi ha agut mooolts tipus de musica, pero entre ells podem classificar aquests generes:

Gospel- Musica mig religiosa, es mes o menys, el que sona a les esglesies de negres quan canten i ballen i de tot (AIXO ES RELIGIO COLLONS!, putus cristians)

Jazz- Ha nascut a america, ha anat evolucionant molt diferent, ara s'asembla al rock

Blues- Es el pare NO cutre del pop, una especie de pop rock

Funk- Rock+jazz

Rock- OMG, qui no ho sapiga el faig capar

Classica- ...

Latina- tot el rotllo de las sevillanas flamenco i tota loa purria

Punk- Rock+pop, pero a lo vestia!!!

Heavy- punk rock pero a l'estil heavy

Heavy metal- iron maider i tota la penya.


PERO... jo, a vegades classificaria la muscia diferent.


Hi ha musica, que quan l'escoltes, et revifa, t'encoratge, d'altre que et fa posar mans i tot aixo, d'altre que et revoluciona, d'altre que... t'anima


La musica... quan escoltem musica? perque? per entretenirnos o perque no tenim res mes a fer. Pero... hi ha musica que, per la rao que sigui, et fa... inspirar, donar-te ganes, animar-te, sentir-te millor... aixo es una cosa de cadascun, pero aquest es el millor esperit de la musica, la que la fa xaxissima, es especial...



Entre tota la musica que m'agrada, fa dos merda de dies que la helena em va passar un video... sobre una cosa que es diu... el canon de Pachelbel

Em va passar aixo:


A mes a mes de riure molt, em va agradar... i vaig buscar, em va agradar i vaig buscar, mireu que vaig trobar... aixo dona ganes de aprendre a tocar la guitarra no? muajuajua

Apa adeus.