13/3/08

Gña!

Que nois? em trobabeu a faltar? segur que si, sino no hagues rebut milers de mails dient que actualitzi ja, vinga dons us donare una alegria espectadors meus.


Sarcasme mode OFF

Estic a casa aburridissim, i en aquestes ocasions el que faig es bastant obvi, pero en Nil sen va a dormir a les 9 i es desperta a les 4, aixi que estara dormint (o mirant capitols de house) i si trucu m'arriscu a cadena perpetua per blasfemia.


Espereu, que ara fan polonia, despres continuu.


Ja ralla, molaven mes els primers capitols.
Be, es conegut per tot deu, semideu, soldado raso, alemany i comunista nazi que sortira el Super Smash Bros Brawl, a mi em molesta fins a cert punt (m'hi haure de viciar perque en Nil no em superi) pero hi ha una cosa que rebenta fins a la menta (MUAJUAJUAJUA)


Aixo


Ara u pilleu? Dons el que em molesta es...




A NO!

AIXO SI QUE NO MAMONS DE MERDA!

Ho sento.


Pero no em vaig passar hores i hores jugant al sonic 2 de petit per intentar aconseguir les estupides 7 inutils (o no tan inutils, no ho vaig arrivar a saber) esmeraldes, que si falaves intentar pillarne una ja no les podies conseguir i era un curre que flipes.

I ARA VENEN AQUESTS I ALA, A REGALAR LA FORMA SUPER SAYAN DEN SONIC PER ALLA


Com que super sayan delayed?

Dons aixo:














Em sembla que millor m'auria hagut de haber dedicat a l'arcanoid, aquest segur que no surt a cap cosa de aquestes.

En fi, que els donguin als creadors.



Aixo no quedera aixi.






Tindre aquest joc i ho aconseguire.





























































O no...


P.D: A tots nosaltres que juguem al GH, aixo es una humillacio:

1 comentari:

Anònim ha dit...

xD,,,,
Els umiles pubrets...xD
vueno,,numes passava,,i que no se com s'actualitzaa per 2 cop,,no sa ahon aig de anar xD!
apa adeu!
#~*miri*~#