30/5/08

Guitar Hero

QUE CAÑAAAAA!



Com alguns sabreu ja estic en vaga del Gitar Hero per una setmana, dilluns podre tornar a jugar.

Per sino ho recordeu, es que estic cabrejadissim amb l'Slash, no em passo aixo:



Pero es que ara que ho vaig trobo bastant normal que no m'ho passi xD



El cas es que la pobra guitarra d'aire ha quedat obsoleta, pobrissona, mira que trista, si fins i tot ara les regalen:





PERO NOOOO!! La guitarra d'aire mai morira, no mentre s'espatlli el guitar hero i no tothom sapiga tocar una guitarra elecrica de veritat, aixi que s'estalviin els diners en funerals (eh Nil xD) i vaigin a el que interessa, a comprar cartes per en Nil i per mi.

Sabeu que hi ha campionats de Air Guitar? Segur que si, pero segur que no sabieu que n'hi ha de Air Rubik? xD Si ho sabieu m'ho dieu, estic fent un estudi, ja us dire de que.

El cas es que, aquest es el campio del mon (chinu, como no), si es que n'hi ha per fer-li un monument:



Estan locos estos romanos...

Pero aquest parida-man no es res comparat amb el putu rei del Guitar Hero, encara que no toqui ell la canço xD



Mireu fins al final, no te preu, aixo es elq ue passa quan es junta massa temps lliure, un parell de whiskies, el guitar hero i una camera de video.

Ala, bon vent.