30/6/08

Hola!

El msn es una estafa



Sisis, imagineuse, estas a la tarda aburridissim, ningu diu res per msn aixi que pires al SSBB (ja el tinc! ueee!) torno i... omg, ara resulta que m'has parlat tot cristu, pero ara s'han desconectat, no se que fer, estic uan hora per alla fent res i quan, per fi, se m'acudeix que dir al blog i trobo dos pagines interessants... XAF!


Elena conectada
Helena conectada
Dani conectat
Alex conectat
Marina conectada
Nil conectat
Paula conectada
Marc conectat


I ala, em parla tothom, menys en dani, que no m'he recordat de saludar, deu em perdoni. I m'he de aguantar i començar a parlar; total, al cap d'una estona; sem tenquen per error les pagines obertes, moblido de que anava a actualitzar i nose que mes.

Aixo sembla la llei de Murphie

Be, doncs aixo, que ja tinc el SSBB



Ja tinc tots els personatges i m'he passat el modo aventura. La batalla final es un curre que no veigis, sort de Sant Marth, que sino...

Sabeu la intro? La lletra esta en llati, aquesta es la intro Super Smash Bros Brawl:



La lletra es aquesta:

Audi famam illius
Solus in hostes ruit
et patriam servavit
Audi famam illius
Cucurrit quaeque tetigit destruens
Audi famam illius
Audi famam illius
Spes omnibus, mihi quoque
Terror omnibus, mihi quoque
Ille iuxta me
Ille iuxta me
Socii sunt mihi
qui olim viri fortes
rivalesque erant
Saeve certando pugnandoque
Sprendor crescit

A que mola? Us eu enterat de tot eh? No pateixis que tito Tipazo esta aqui per servirte:




Leyendas de él han llegado a mis oidos
Como se adentro en territorio enemigo
Y salvo su patria
Leyendas de él han llegado a mis oidos
Como atraveso la tierra, convirtiendo todo a escombros
Leyendas de él han llegado a mis oidos
Leyendas de él han llegado a mis oidos
Venerado por todos, veneradlo
Temido por todos, temedlo

Ahora esa persona
Esta junto a mi
Ahora esta junto a mi
Y mis amigos estan conmigo
Ellos fueron heroes antaño
Tambien mis enemigos mortales
Y cuando en un combate nos enzarzamos
Todos con luz propia brillamos