5/6/08

I jo que em pensava que desde 2girls1cup res em sorprendria... (no ho mireu, us destrossara la vida)




Versio per els del sant elm:
A que no sabeu quin video tindre dema al l'MP4 per ensenyarli al profe de mates?

Versio per els del sant feliu
A veure qui te cullons de portar altaveus, tele i cables per fer una funcio?


Quina es la paraula que te mes lletres de l'abecedari?

A que direu esternoclesdomastoidal?

Doncs no, hi ha un empat tecnic amb:

Anticonstitucionalment


No, no us mateu a contar les lletres.

Esternocleidomastoidal 22 lletres
Anticonstitucionalment 22 lletres

Encara que la meva paraula inventada en una historia de 4 de primaria no te competidors, 153 lletres la parauleta (i la vaig dir de memoria, como no)


Ala, adeu i no deixeu de visitar:

http://www.elchicoqeamabaalasvacashouse.blogspot.com/



EDITO: Molt cert, electroencefalografista te 23 lletres, moltes gracies per l'apunt.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

N'hi ha una que té més lletres: "electroencefalografista"
jajaja 23 lletres :P he arribat al teu blog per casualitat pro he vist això i he tingut ganes de comentar xD

mariina* ha dit...

quina es?

:S