31/7/08

APUNT: Quan dic TU em refereixo el que sigui que estigui llegint aixo, no li dic ni a TU ni a ELL ni a ELLA ni a la mort.

Objectius pel que queda d'estiu: al principi de l'estiu em vaig oblidar de fer una llista i se m'ha acumulat tot, i amb el poc temps que tinc dubto poder acabar alguna de aquestes coses.


1- Passarme el Zelda de Ocarina of Time de una vegada
2- Dragonforce 100%
3- Convencer les institucions catalanes de educacio permetre un dia de assumptes propis al mes.
4- Visitar el colegi de monjes de l'albert en aquell dia.
5- Posar de moda els rellotges que no funcionen
6- Tenir el meu exercit de Silvanos llestos i preparats per atacar.
7- Partida a 20000 punts de warhammer 6 persones, tots contra tots, sense menjar, sense descans.
8- Revenja el SSBM, jo vs Ivan i Rojer
9- Enfadarme amb TU*
10- Reconciliarme amb TU i que siguem mes amics que abans.
11- Que em surtin els ganxos
12- Escriure un llibre de fantasia basada en experiencies personals.
13- Compondre una canço a l'estil Reno Renardo
14- Dos dies sense dormir
15- Contestar a en Nil que esta parlant
16- Escriure una llista
17-
18- Posar punt 17
19- Quedar algun dia amb la mort
20- dormir 6 hores en 3 dies.
21- Acabar la meva biblia
22- Matar... a toda... la humanidad...
23- Conquerir el mon a base de teories conspiratories sobre els gremlins.
24- Canviar el lletrero del meu enano
25- Aconseguir un cotxe com el de la foto
26- Matarte a TU
27- Que en Dani m'expliqui sense haber de actualitzar
28- Que en Dani em presenti el meu amic de l'anima (L)
29- Narananaaaa! Narananaaaa! Narananaaaa! Narananaaaa! Narananaaaa! Narananaaaa! Narananaaaa! Narananaaaa! Narananaaaa!!!! (nirvana - teen spirit o com es digui)
30- Parlar malament de l'Elena
31- Descobrir la resposta a la pregunta:

Si jo dic que tu dius la veritat i tu dius que jo estic mentint, qui te rao?

32- Arribar al 50
33- Caçar un cocodril
34- Canviar la musica del xaloc per la discografia del reno renardo
35- Passarme de una vegada el Galaxy
36- Passarme de una vegada el luigis mansion
37- Passarme de una vegada el Battalion wars
38- Passarme de una vegada el Odama
39- Passarme de una vegada el Starfox assault
40- Passarme de una vegada el tetris mansion battalion
41- Esbrinar mes coses sobre els porcs (quins obscurs secrets mes poden albergar...)
42- Carregarme l'ordinador i la seva mania de bloquejarse nomes si puju el volum (es automatic)
43- Anar a la plataforma un dia de fira a la nit
44- En el seu defecte a la font
45- En el seu defecte agafar una manguera i convertir el xiringuito en una piscina
46- EN el seu defecte agafar a les 3 de la matinada i amb una manguera i el banyador de l'ivan posarme a glaçarme amb aigua freda mentre patinem per dints del montclar... espera... aixo ja ho he fet...
47- Anticonstitucionar mes coses
48- Aprendrem la lletra de NAAST - Mauvais garçon
49- Contar les vegades que la paula diu perdona al llarg del dia.
50- Que TU responguis a aquesta pregunta:

A qui t'emportaries a una illa deserta?

Jo a TU no...

1 comentari:

troloroloro ha dit...

MRB: Hola! No vull fer propaganda ni res pero heu de saber que ja tinc BLOC! (defet ja el tenia pero era de proba).