5/7/08

Dragon ball: la Pelicula


Estan preparant una peli de dragon ball amb ACTORS REALS, i no, no m'enteru ara, ja ho sabia, pero no tenia imatges.

No tinc gaire fe en aquesta peli, que voleu que us digui, perque em sembla que l'unic que te de semblant amb dragon ball sera el titol... esperem que es currin els efectes especials i no siguin una broleysada, perque el que son els actors...



Be, aquest es en Goku, i creieume, no esta del tot malament, perque ja em diras com posar a un nyclis els musculs den goku i els seus cabells. El traje esta bastant aconseguit.





Ostia amb el follet tortuga, te cabell, no blanc, va vestit normal i no veig enlloc la tortuga. Que vols que digui, nomes sen salva la seva samarreta.





Encara que no tingui el cabell blau la bulma mola, i ara menteru de que la bulma (la del dibuix) esta bona, mai m'hi habia fixat. Per mi es el personatges mes aconseguit.



Tampoc esta tant malament, pero es que no era gaire dificil alconseguir-ho.



Qualsevol semblança amb la realitat es pura coincidencia...



El dolent (o un dolent) es aquest:


Es un personatge nou i s'assembla sospitosament a els animals aquells que Nappa va fer sortir de unes semillas extranyes.



Els montatges les he fet jo amb el paint, i buscant una imatge de la bulma mireu que he trobat...





Yo querria ser pirata...

1 comentari:

mariina* ha dit...

hola,mavorria i me pessat xdd

Oma,jo trobut que si que tenen una mica de semblansa,però no gaire...les noies,ya sasemblen més!

Vaia imatge xD

Deu!